Servis zariadení a bezplatné zameranie

2-ročná záruka zariadení pre imobilných od SPIG zahŕňa odborné prehliadky a servis. Po skončení záručnej doby vám poskytneme servis za výhodnú cenu. Potrebujete nové zariadenie na zjednodušenie každodenného života? Obráťte sa nás, pomôžeme vám s výberom a zariadenie bezplatne zameriame.

Servis zariadení

Na všetky zariadenia pre imobilných od SPIG sa vzťahuje štandardná záruka 2 roky. Počas záručnej doby poskytujeme bezplatné odborné prehliadky zariadení a odstránenie vád. Pri dodávke jednotlivých zariadení poskytujeme Zmluvu o servise, s ktorou budete mať servis po skončení záručnej doby za zvýhodnenú cenu.

Kontaktujte nás telefonicky na bezplatnej linke 0800 105 707 alebo nám pošlite popis závady mailom na adresu servis@spig.sk.

Následne sa náš technik s vami dohodne na dátume a čase opravy.

V prípade servisovania počas záručnej doby vám po vyservisovaní vyplníme všetky potrebné dokumenty a zariadenie môžete ďalej využívať.

V prípade servisovania po skončení záručnej doby vám vystavíme faktúru a zariadenie môžete ďalej využívať. Na opravu zariadenia je možné využiť štátny príspevok od ÚPSVaR. Ak chcete využiť tento príspevok, je potrebné, aby ste vystavenú faktúru spolu so žiadosťou o peňažný príspevok zaniesli na ÚPSVaR. Následne príslušný úrad práce rozhodne o výške príspevku na opravu podľa výslednej ceny opravy a príjmov posudzovanej osoby.

Bezplatné zameranie

Máte záujem o nové zariadenie, ktoré vám uľahčí každodenný život, no neviete či vám bude sedieť alebo či sa zmestí do vašej domácnosti? Neváhajte a obráťte sa na nás, radi vám poskytneme bezplatné zameranie.

Ako to funguje?

1. Kontaktujte nás

Zavolajte nám na bezplatnú linku 0800 105 707, alebo nám napíšte na adresu servis@spig.sk

Náš kolega sa s vami dohodne na dátume a čase návštevy.

2. Konzultácia

Pri bezplatnom zameraní vám kolega vysvetlí a predvedie výhody jednotlivých riešení, ktoré sú pre vás a vašu domácnosť najideálnejšie a poradí vám pri výbere konkrétneho zariadenia.

3. Získanie príspevku a dofinancovanie

Ak máte záujem o pomôcku a chceli by ste ju financovať prostredníctvom štátneho príspevku, tak vám kolega poradí čo všetko potrebujete pre získanie tohto príspevku. Taktiež vám odporučí ako môžete dofinancovať zariadenie doplatkom z Klubu SPIG.

4. Cenová ponuka

Po návšteve vám kolega pošle cenovú ponuku na zariadenie a je len na vás či sa pre ňu rozhodnete. K cenovej ponuke vám priložíme aj všetky dokumenty, ktoré sú potrebné pre vybavenie peňažného príspevku.

5. Zmluva a montáž zariadenia

V prípade záujmu o kúpu vám zašleme zmluvu a všetky príslušné dokumenty. Po vydaní rozhodnutia o priznaní peňažného príspevku od príslušného úradu práce podpíšeme zmluvu a zrealizujeme dodávku a montáž zariadenia.

6. Školenie a faktúra

Po montáži vám predvedieme ako používať zariadenie a dostanete od nás všetky dokumenty týkajúce sa zariadenia. Po celej realizácii vám pošleme konečnú faktúru a doklady o vyúčtovaní, ktoré je potrebné zaniesť na ÚPSVaR pre uznanie štátneho príspevku.

Na všetky naše zariadenia poskytujeme záručný a pozáručný servis.

Vďaka ÚPSVaR môžete získať finančný príspevok, ktorý tvorí až 98 % prostriedkov z ceny zariadenia

Zvyšné prostriedky vám zabezpečíme cez náš KLUB SPIG

Potrebujete poradiť?

Máte otázky alebo potrebujete poradiť?

Náš tím SPIG je tu pre vás. Neváhajte sa na nás obrátiť v prípade otázok o našich zariadeniach, inštalácii alebo čohokoľvek iného.

Vaše bydlisko, prípadne miesto realizácie
*
Táto stránka je chránená testom reCAPTCHA a spoločnosťou Google.
Ochrana súkromiaZmluvné podmienky